Fiskefilm. Den mest underhållande jag sett. :D 7/12-12

Jag blir lite osäker, möjligen har jag postad denna tidigare. MEN, det spelar ingen roll, för denna filmsnutt går till historien som det mest glada fiskefilmen.

Fredrik heter hjälten som bjuder på sig själv och lägger upp denna film. Jag tror de flesta känner igen sig, stressen och alla moment gör att något går fel och sen blir det någon dominoeffekt och allt verkligen går åt pepparn.  :D

Hur som, luta er tillbaka och titta på hela klippet, det är det värt!


Fantastisk film!

 

Allt gott!

 

//TPF


2 responses to “Fiskefilm. Den mest underhållande jag sett. :D 7/12-12

Leave a Reply

