Vad gör man när inte fisket är tillgängligt. :) 6/12-12

När inte fisket är tillgängligt finns det tid för annat.

Jag började, eller jag och jag är inte riktigt sant. Mitt ex och jag åker för att hämta hundarna, all busstrafik är inställd så jag åker med henne från E18 för att komma hem överhuvudtaget.

Hundarna är hos hundvakt, och som synes är det inte så många som åkte på deras väg senaste timmarna..  :D

Vi körde fast rätt ordentligt med exets XC70. Tog dryga 2h att komma loss.  Skräp! Jaja, kastarmen fick lite mer muskler och ryggen fick ont.

Väl hemma blir det korv och makaroner för mig, vår hund Zanta visar falukorvskonster, och Rut tittar på och försöker lära sig. Hon har inte riktigt förstått tricket än, men det kommer kanske.

Såhär ser fritiden ut för TPF när fisket står still och livet inte direkt leker. Då får man hitta andra saker att glädjas över.

Just ja, fick mejl från tröja/mössföretaget som tryckte mina kläder att sakerna är klara och påväg till mig per post. (5-7 dagar skulle det ta).
En annan skoj grej är att FiskaGädda-låten ska komma upp denna vecka, men har hört att det kan dröja så eventuellt nästa vecka.. men iaf på G.  😀   Wiiih!!  Ska bli skoj!


2 responses to “Vad gör man när inte fisket är tillgängligt. :) 6/12-12

  • Carl Gustaf Forssbeck

    Tjena klusse! Hörde att ni har separerat. Sjukt tråkigt! Hoppas att allt löser sig på bästa sätt. Vill att du ska veta att jag följer naturligtvis din blogg stenhårt och När gäddfisket lugnar ned sig vaknar havsöringen i stockholms ström till liv. Jag brukar ta mig ner på helgerna med frallan och fiska. Vi får ju naturligtvis inte ett skit eftersom jag är övertygad om att jag är dömd att aldrig få upp den där jävla havsöringen som har gäckat mig i många år men det är jävligt coolt och stå mitt i stan och fiska och är en speciell upplevelse. Du måste haka på någon gång. Vi kan väl höras på telefon och lösa det om du e sugen

    Mvh

    CG 070-493 51 57 cg@cgspizza.com http://www.cgspizza.com

    Skickat från min iPhone

    6 dec 2012 kl. 10:02 skrev ThePikeFather :

    > >

Leave a Reply

