Bilder på Karma2012 auktionerna! 4/12-12

Nu är Karma2012 auktionerna i full gång. En hel massa beten, guidningar, knivar, bok, gjutform, flytvästar osv ska hitta nya ägare.

Varenda krona från insamlingen skänks till Unicef.

Mannen bakom hela Karmainsamlingen heter Mikael Hedsén, även känd som betesbyggare under namnet CaesarLures!

Nu iår är det fjärde året Karma genomförs och jag tror att det aldrig vart så stort intresse som iår. Hoppas auktionerna drar in riktigt mycket pengar!

Karma
Bild på alla betena.

Finns mååånga auktioner jag själv är sugen på.  :)

För att nämna några av auktionerna som jag gillar:

Stampe
Stampes nya bete som är så nytt så det inte ens har något namn. Karma är mitt förslag som namn!  Abborre är färgen, en personlig favorite!

Svartzonker
Gjutformen till Svartzonkers shadjig Beshad 17.  En riktigt kioskvältare, den här vill jag ha. Då ska jag göra ett helt badkar med SZ/TPF-jigs och njuta gummi.  :D

Caesar Lures
Insamlingens grundares egna beten, CaesarLures, En Curtis och en McManus i färgen gädda.

Jaaral
Jaraalbeten. Hade en likadan som den i mitten, och den levererade verkligen, tills jag slängde den åt fanders. Bra miljömedvetna beten!

RogerKarlsson
En annan av mina vänner, Roger Karlsson har skänkt denna kniv som hans egna far tillverkat! Så jäkla fin!

EGP
Finns många skoj annonser, det här är en annan fin. EGP Lures heter betestillverkaren, helt nytt för mig. Men kan verkligen tänka mig dessa beten.

Seså mina vänner, in och buda hem finfina auktioner där alla pengar går till välgörenhet!!

4/12 klockan 08:15 var totala buden uppe i 15436kr, totalt 553bud so far!   Bra grejer!
5/12 klockan 05:06 (Vad gör Micke uppe vid denna tid kan jag undra?)  :D    19359:- 678bud.
6/12 klockan ??:?? 20165:- 752bud.

Länk till auktionerna har du här:
http://www.tradera.com/finding.mvc/itemlisting?ftgnr=2231597

Allt gott!!
//TPF


Leave a Reply

