Äntligen frisk, Torkvindans tid! 28/11-12

Nu är jag äntligen frisk. Imorgon ska jag till jobbet igen. Känns faktiskt riktigt skoj.
Ska på lunchen besöka ClabbediClabbe Ohlson och kolla efter pvcrör till min torkvinda jag har på G.
Har fått vindkonstruktionen från min vän Torgil, och motorn från en annan nyfunnen vän som heter Daniel.

Ska hem till mina päron i helgen och tänka då fixa lite med vindan. Tänkte att det är skönt att ha torkvindan klar innan man åker i jul och ska snida. Eller iaf försöka.🙂

20121128-214318.jpg
Bjuckar på bild av motorn.

Ser med spänning fram emot att snida. Varit så många som kommit med bra feedback och som hjälpt till en massa! Stort tack till alla er!
Ett litet speciellt tack till Micke, Togge och Danne!!

Allt gott!!


8 responses to “Äntligen frisk, Torkvindans tid! 28/11-12

Leave a Reply

