Företag i fiskebranschen, SE HIT! :) 29/10-12

Öppet inlägg till ALLA tillverkare av fisketillbehör, fiskekläder osv.

Jag kanske är unik. Men jag har lite svårt för alla reklamkläder med starka kontrastfärger och galet stora logotyper.

Jag och alla andra konsumenter förväntas betala för att bära er reklam. (?)
Jag förstår att eftersom den typ av kläder säljer så tillverkar ni dem, många köpare efterfrågar kanske just Blaaam, starka färger, blaaam blaaam stooor logotype.

Men verkligen inte alla. Jag är en av alla konsumenter som gärna bär fiskekläder, men gärna med diskreta färger med diskreta loggor, eller som går i samma färg eller sk. ton i ton färger vad gäller tyg och logotype.

Inte för att hänga ut något speciellt företag, men för att ni ska förstå exempelvis Savagear med svart/orange, BFT med svart/o jag vet inte vad grön/gul.

Min önskan, gör smakfulla tröjor och t-shirts med diskreta loggor. Ju större logga, ju lägre pris för konsument.

 

Exempel:

Mindre bra, (i mina ögon!) och kläderna i sig är säkert jättebra. Så bli inte ledsna just SG och BFT, ni gör jättebra jobb!
Ni som använder kläderna, fortsätt med det, jag skriver om min personliga åsikt! 😀


Annars är jag nöjd med det mesta här i livet.

Allt gott!

//Reitmond aka Klas aka ThePikeFather


Leave a Reply

