Imorgon blir det guidning med Ronny Andén. 24/10-12

Imorgon blir det till att svida på sig varma stassen. Det blir min första guidning med Ronny Andén.

I mitt sällskap ställer sig starttrean, undertecknad, Micke aka CeasarLures och Roger K, (Osäker på om han vill vara anonym).  😀

Två trevliga personer, Micke har jag träffat några gånger nu, och Roger har jag enbart haft internetkontakt med på Fiskesnack och FB.
Ska bli kul att träffa dem båda.

Ikväll ska jag packa beten för glatta livet och leta fram mina fleecelångkalsonger. Känns lite som om det behövs, imorse var det fanken som en käftsmäll när man kom ut på morgonen.

Vaffan liksom, jag hade precis vant mig vid sommar, så kommer hösten förbi som en nysning, och nu helt plötsligt ska vi leka vinter. Jaja, jag är game när det är fiske iaf.

Vi tre lads har en överenskommelse, den eller de som plockar en 10+ imorgon ska bada. Lite skräckblandad förtjusning, klart man vill ha stor fisk. Men jag är inte personen som gärna badar isvak om man säger så.  :D   Bilder kommer hur som haver, osså har ni något att se fram emot med lite naket eventuellt.  :D   Heheh….


Ronny visar upp fiskarna vi ska agna med imorgon, sk betesfisk.  :D

 

Riktigt skoj ska det bli!

Skitfiske!

 

 


Leave a Reply

