Dagens tatuerade hjälte! Spiggo. 2/10-12

Dagens hjälte borde jag lyft fram tidigare vid hans första tatuering, men den som väntar på något gott.

Spiggo är mannen som bär på två av fiskevärldens kanske tyngsta tatueringar.

PeWe är mannen bakom gaddmaskinen, (gäddmaskinen), cred till honom också! Jävligt snyggt jobbat!!

Här kommer de:


Den första gäddgaddningen. Jag uppskattar verkligen att den inte är sådär sagolikt töntigt tuff. Råhet fast realistiskt.

 

Tatuering nummer två som uppdaterades idag… mäktig!!


Snyggt typsnitt, Esox Lucius, det vetenskapliga namnet för gädda!

 

Jag ska en vacker dag ha min egen gäddtatuering, kul med inspiration!  Tack!

 

 

 


4 responses to “Dagens tatuerade hjälte! Spiggo. 2/10-12

  • Robin Unkuri

    Surfade runt lite bland diverse fiskebloggar och landade tillsist här. Härlig blogg!! Man blir helt galet fiskesugen. Och vi verkar va beroende av samma drog, GÄDDHUGG!!🙂 forsätt lika bra så har du en läsare till. Skåne hälsar! Tjo

    • ThePikeFather

      Vad glad jag blir Robin. Det glädjer mig mycket att höra. Skoj att du hittade till min blogg!
      Om du vill och orkar, gå in på Facebook och gilla min sida: ThePikeFather – En fiskares blogg.
      Välkommen tillbaka!
      //Klas

  • Rydbeck

    Tjena Klas! Har du blivit lite avtrubbad?😉 Inte något inlägg på ett tag nu.. Ut å fiska med dig!

    MVH
    Filip

    • ThePikeFather

      Hallå mr Filip,
      Blivit mkt FB, det är lättare för små inlägg.
      Kommer fortsatt ha bloggen som prio, men för turer och större saker.
      Kila in på Facebook och sök efter ThePikeFather – En fiskares blogg, om du inte redan gjort det. 😀
      Hörs!
      //Klas

Leave a Reply

