Drömbilen. TheGäddmobile! 10/9-12

Min vän KaggeBagge snubblade över denna bil när han var ute på sin dagliga joggingtur. (Här chansar jag lite, möjligen hade Baggen ett helt annat ärende, men för historien så säger vi att han joggade).  🙂

Fick den på sms här i helgen.

Måste vara den mest optimala bilen på alla sätt. Rymlig, stor, gäddig (vet inte om det är ett ord ens), man får plats med hundar och fiskeutrustning.

Tänkte att eftersom regplåten syns så mörkar jag den, men kollade upp bilen på nätet och knöt kontakt med ägaren.

Reggplåt som heter GÄDDAN, att inte jag knäckte den innan.  :D

 

Han var nöjd med bilen och passade på att nämna i telefon att han var ute och fiskade . Lyllos!


LAND ROVER RR VOGUE, Gädd-edition.

Jag frågade om han ville jag lyfte fram något om hans bil? (Jag utgick ifrån det var ngn firmabil).

Han berättade att han hänger ihop med Fiskedrag, som sätter igång med en ny säsong på TV4 sport, den 17:e oktober.

NU kommer vi till det roliga, det första programmet kommer handla om världens största gäddor, programmet visar bland annat gädda över 2meter!  😀
-You had me at hallo, gubbe i luren.  :D

Vilken lyckträff, då ska iaf jag hitta ngn tv som visar TV4sport.  22:00 tar programmet plats!


2 responses to “Drömbilen. TheGäddmobile! 10/9-12

Leave a Reply

