Fisket förändrar ThePikeFather som person. Inte alltid till det bättre. :D

Lite skoj..(?)

Visade en kollega bilder när jag hade aplångt hår tidigare. Kan bjuda på den bilden också om nu någon undrade..

Då hittade jag dessa två bilder. Tagna samma dag, ett på morgonen, och det andra kortet på eftermiddagen efter jag vart och hälsat på hos frisören, som även ansade mitt skegg*.


INNAN.


EFTER.
Bakom varje skegg döljer det sig en människa.

Lite skoj. Hänger nog ihop med att bo på landet och fiska en massa snarare än att man ränner runt på stan. 😀

*= Jag vet att skegg stavas med ä. Men sug på ordet, skegg, skeeeegg. Låter och ser mycket bättre ut. 😀


4 responses to “Fisket förändrar ThePikeFather som person. Inte alltid till det bättre. :D

Leave a Reply

