Ny film från Stampe. Riktigt fin! 31/8-12

Kom precis upp en ny gäddfilm från Kristian “Stampe” Stam på Youtube.

Har suttit och kollat på filmer, kort och webshoppar hela kvällen och sen kommer Värtan på söndag. Det är inte utan att man är sjukt fiskesugen så att jag nästan spricker. Då gjorde inte denna film det bättre heller.  :)  Men på ett bra sätt!


Stampe har gjort ett hopklipp av sina turer från vår och tidig sommar 2012. Snyggt filmat, bra gäddor, fin båt och bra klippt. Interiören och ytorna i Stampes båt får mig att tänka på ett mysigt vardagsrum. Riktigt fin Gipsy V430!! Väcker lite ha-begär.

Gillar speciellt undervattensbilderna när gäddan drar mot djupet och klippet när håven har besök av två gäddor.

Bra jobbat Stampe!  Jag gillar dina filmer skarp!


2 responses to “Ny film från Stampe. Riktigt fin! 31/8-12

  • Sebastian

    Stampe kan han, bra film med fina fiskar. Sjukt grym båt också, känns som den optimala fiskeplattformen🙂 Hade nog varit lite bättre utan musik dock.

    Får passa på att tacka för en grym blogg också, en av de få bloggar man återvänder till varje dag eftersom man vet att det skrivs så satans ofta🙂

    • ThePikeFather

      Ja, filmen gör att jag känner för att komma ut o fiska, det är ett bra betyg.
      Hans båt är som ett bra vardagsrum, allt nära till hands, lagom stor, lättrailad osv. Avis är jag! 🙂
      Musiken gillar jag, men jag uppskattar när filmer tonar ner ljudet ibland så man hör röster, stämningen är lättare att ta på då och man som tittare blir mer “på plats”.
      Tack för respons. Kul att du kommer förbi och kikar. Jag är överväldigad att folk ens tittar på min blogg. <
      Allt gott!
      //Klas

Leave a Reply

