Dagen då Penn kom in i mitt liv. 28/8-12

Idag var en god dag. Lite Segway mitt på dagen till middagstid.

Sen hemåt och förbi posten och hämta ett paket.
20120828-222537.jpg
Hämtar hem min nya bebis. Så liten så bilbältet kändes överflödigt.

Igår ringde jag till Svenskfiskeshop.se för att ställa ett par frågor. De hade bra pris på den rulle jag skrivit om här tidigare och som jag var sugen på. Penn Battle 4000. Han som svarade var så serviceminded och svarade glatt på frågor, så det slutade med att jag köpte mig en över telefon. Det var igår det. Idag kom den med posten! Det är snabb leverans det. De kör 49:- i frakt för allt. Där gillar jag Ribatex.se mer som kör gratis frakt.

20120828-222543.jpg
Spänningen var olidlig. 🙂

20120828-222549.jpg
Kändes inte speciellt exklusivt att öppna kartongen. Basic, plastpåse och en sunkig bok.

Ruskigt nöjd är jag. Känns galet stabil det lilla jag klämpt på rullen. Nu ska min Nasci4000 få lite välförtjänt vila. Någon som är sugen på att köpa så är det bara att hojta till!
20120828-222555.jpg
Känns ruskigt fin!! Vilken skönhet!

20120828-222601.jpgPenn Battle 4000, vi kommer trivas finfint ihop känns det som.

Känns mycket bra. Ska kanske låta den få premiärtur imorgon. Ska ut med Gurra på sjön efter jobbet.


Leave a Reply

