Ni läsare gör mig glad, TPF ♥ NyttFiske. 27/8-12

Idag uppmärksammade min vän Andreas mig om att Nyttfiske släppt ett nytt avsnitt där ThePikeFather omnämns.

Glad i hågen kikade jag på klippet på youtube. Vill DU se senaste NyttFiske, och ThePikeFathers 10sek of fame så klicka —->; HÄR <;—-. 05:50 in i klippet kommer tipset om TPF´s blogg.

 

Kan ju avslöja att jag blev riktigt glad! Känns helt galet att folk ens är inne på min sida och läser, på ett positivt sätt.🙂



Tack till Robert Jonsson/NyttFiske för äran.
Jag startade bloggen enbart för att “avlasta” mina x-antal hundra vänner på FB, 10procent eller mindre av dem var intresserade av alla mina fiskeuppdateringar. Resten såg det nog som “spam”. Så jag tänkte, jag startar en blogg för mig själv. Där kan jag lägga upp bilder och skriva om sånt jag tycker är skoj utan att det stör någon. Sen att någon vill läsa gör mig enbart glad och aningens rörd.

Att man får uppskattning i ett forum som NyttFiske glädjer mig enormt och jag hoppas att ni som är här lämnar ett avtryck iform av någon liten kommentar eller drar iväg ett mejl med era tankar till: thepikefather@hotmail.com

Har träffat och fått kontakt med massor med spännande nya människor tack vare bloggen, vilket självklart värmer och känns skoj!

Ser fram emot alla kommande bekantskaper och samtal framöver som bloggen skapar. Ni är grymma!
Stort tack till er som besöker mig, skoj att ha er här och varmt välkomna igen!

Lägg gärna till ThePikeFather på FB, ni finner mig på http://www.facebook.com/ThePikeFatherEnFiskaresBlogg


4 responses to “Ni läsare gör mig glad, TPF ♥ NyttFiske. 27/8-12

Leave a Reply

