Dagens shopping. 28/9-12

Häj häj bloggen…

Här har ni mig på Hennes och Mauritz, jag och en kollega kilade ner på lunchen och det var bara såååå fräscht!!

Var tvungen att hitta lite trendriktiga fiskekläder för säsongen höst, tjugo12.

Jag tycker jag hittade helt rätt, lite St:Tropez möter Rimbo, på ett positivt sätt. Hämtade den mesta inspirationen från http://www.fishermandeluxefashion.org
20120827-143859.jpg
Senaste trenderna på fiskeklädsfronten är galna glasögon utan styrka eller toning, och mössor högt upp på huvudet.

Nu ska jag på fiskpedikyr. Tjing tjing bloggen..

Kramiiizzzzar!

 


Leave a Reply

