VärtanCup 2012

Imorgon är det jag som åker och anmäler mig och mina två fina vänner till Värtan Cup!

Ska bli så jäkla skoj, något jag sett fram emot sedan den förra avslutades istortsett.🙂

20120823-233759.jpg
Från starten.

20120823-233806.jpg
Rätt mäktigt med så många båtar.

20120823-233816.jpg
Skoj, folk i största allmänhet var rätt ivriga att komma iväg. Vi började vid Limpholmarna och Limpan för vår kapten heter Linus och kallas Limpan. 🙂
Plain and simpel.


🙂   Dagens tips kan även bli att fiska från Limpan,  i NNO riktning, c:a 20 meter ut ligger en pråm på c:a 7 meters djup.  Har ni tur får ni upp en tegelsten eller tre, för det var det som pråmen var lastad med vid förlisning.  :D

20120823-233821.jpg
Prisutdelningen, vinnaren vann på EN gädda på om jag inte minns fel 12,4kg.  Glatt, alla kan vinna!


Leave a Reply

