Bästa resväskan. The North Face 70L 21/8-12

Nu vill jag tipsa om en riktigt grym väska för resande i fiskets tecken eller resande rent generellt. Det är The North Face fantastiska Base Camp Duffel.

Jag har personligen två i 70liters varianten, även kallad Medium eller (M). En vit och en svart. De har fått följa med till Åland, Venezuela, Frankrike, Grekland osv, de funkar överallt.
De rymmer allt man behöver och är bekväma att bära även fullpackade, känns nästan lite magiskt när man packar, allt bara går ner.


Så här ser de ut nya. 🙂

Mina väskor kanske inte ser lika fina ut som bilden ovan, men jag har haft dem i typ 4år, och de håller för allt! Bästa kvalité!


20120821-212737.jpg

Mina två godbitar. Riktiga trotjänare.

Finns att köpa på bland annat Ribatex.se och kostar ca: 1200:-, det var där jag lånade den snygga bilden ovan.🙂

Klicka på logo ovan för att komma till bästa väskan.


Klicka på logo ovan för färgalternativen, finns en jäkla massa och kommer olika combos av färger varje år typ. 🙂


Leave a Reply

