Vägen tillbaka. :) 20/8-12

Idag har jag varit hemma från jobbet.

Började dagen med att ta mig till naprapaten, han var bestämd och knäckte, tryckte och masserade min nacke och rygg. Inte det skönaste jag vart med om, men det gjorde stordåd. Höll på att skriva underverk, men så bra var det inte. Jag är fortfarande öm. Men hans recept innan återbesöket var att promenera och stretcha nacken. Sen det som naprapater, kiropraktorer och läkare säger till mig varje gång, TRÄNA! Hehe, är det så uppenbart att min kropp inte är i supertrim?! Hehe.. Jaja, åkte förbi Friskis o Svettis på vägen tillbaka, men ingen på plats där ville ge mig uppmärksamhet så jag åkte hem istället.

Vilade, man blir rätt väck av att få kraftfull massage, skallebang har jag fått också.

Efter vila blev det åka till Norrtälje för långpromenad med Karlsson. Ska ta en till promenad med hundarna och sambon nu också. På vägen hem hämtade jag min födelsedagspresent från Dogger. Packat och klart, kommer bilder ikväll.

Imorgon blir det arbete igen, snart helg, förhoppningsvis är jag såpass hel så jag kan fiska igen.😀

Just ja, så en massa små öringar. Syns inte så bra på bilden, 15cm lång ungefär. Finfina!

20120820-175953.jpg
Finöring.
.
.
Glöm inte att “adda” ThePikeFather på Facebook!
http://www.facebook.com/ThePikeFatherEnFiskaresBlogg


Leave a Reply

