Middagstips till fiskare. 17/8-12

Dagens inlägg blir kring mat.

Funkar perfekt om man har bråttom eller vill äta något gott.

Jag körde idag på frysta laxfileer som jag tärnade, men funkar såklart lika bra med färsk lax.

Jag är generellt emot halvfabrikat, iaf när det gäller så enkla saker som grytor. Men ibland orkar man inte laga eller bara har ont om tid och då passar denna perfekt!

20120817-235840.jpg
Jag har endast testat den milda thai-grytan, men det finns fler smaker.
Kostade typ 40 eller om det var 50 för 2 när jag var och handlade igår.
Just ad salmon! 🙂

Smaklig spis!


Leave a Reply

