Vänliga människa. MLF (Fiskesnack)

Fiskesnack, i mina ögon Sveriges bästa forum för fiskeintresserade har en Köp&Sälj-funktion.
Där har det hänt några gånger att jag handlat lite beten/spön/rullar osv.

Endel personer har enormt bra service och skickar svar på bud eller “köpordrar” direkt och är trevliga att skrivas med.

En av dem är användaren MLF.

Jag köpte en JW Lures Backlip av honom för några dagar sedan, dagens efter jag betalt kom betet med posten, supersnabbt!

Mattias som han heter svarade även direkt på PM och var föredömligt trevlig!

;

När jag väl öppnar paketet, har han även lagt ner en Real Eel från Savagear, som en present skrev han! 🙂

När jag på första fisketuren (igår i Drevviken) kapade linan och sumpade betet och hade skrivit om det på bloggen så har MLF läst det och skrev tillbaka till mig på FS att han skickar en ny. Jag erbjuder mig att iaf betala portot vilket han avböjer.

MLF, Mattias, om du läser det här. Det är sällan jag möter människor som jag inte känner som är så trevliga som du! Det glädjer mig att du gör saker för andra (mig i detta fall) utan att förvänta dig det minsta tillbaka. Sånt värmer!

Allt gott till dig!
//Klas

;

;

20120816-185629.jpg


Leave a Reply

