Bra jäkla service från CWC

Jag skrev här för några veckor sedan om min X-Buster som gick sönder i leden.

Jag skrev PM på Facebook till Trumman på CWC, fick dock inget svar på någon månad. Men det är ju inte alla som läser allt som skrivs till dem, och iom att Trumman är en “offentlig” person så kanske det inte bara är jag som skriver till honom.

Så igår ringde jag till CWC och det var Stefan “Trumman” som svarade. Jag förklarade mitt problem och direkt får jag otroligt trevlig service, och en glad Trumman som förklarar att han skickar en ny direkt. Tack som attans Stefan!!

Idag, alltså dagen efter samtalet ligger en ny X-Buster, Hot Pike, Sinking i brevlådan. Sånt gör mig glad!

Så cred till Trumman och CWC. Företag ska ju inte bara behöva läsa om saker “folk” är missnöjda med.🙂

20120807-220629.jpg
Den trasiga X-Bustern

20120807-220719.jpg
Hel och halv.🙂


2 responses to “Bra jäkla service från CWC

Leave a Reply

