Hänger med mina föräldrar och sambo. 1/8-12

Idag har jag hängt med mina päron, min sambo och mina hundar. Vart i skogen och plockat kantareller. Vart och hälsat på mormor och morfar på kyrkogården.

20120801-212940.jpg
Finstenen.

Passade på att mata småfiskarna också i vår lilla sjö.

20120801-213053.jpg
Mest mört, men en och annan abborre också.
Har varit riktigt sommarväder här uppe, halvkallt, endel blå himmel och mörka moln, regn och sol osv. Mina hundar njuter för fulla muggar iaf.

20120801-213408.jpg
Livsnjutaren Zanta.

20120801-213644.jpg
Igår kväll var det fullmåne, kände jag blev aningens hårig.

Har kört några spökast i sjön, men det är mest snipor och inte speciellt många som huserar här så känns mindre givande, samt att jag just för stunden är lite mättad av fiske och väljer att umgås med familj istället.


Leave a Reply

