Dagens fynd. 31/7-12

Jag begav mig till familjens sommarstuga och njöt lugnets underbara gång. Stannade till på en loppis och köpte ett skoj fynd för en 25:-. Funderar på att svänga förbi och köpa några fler. Propellrarna ger betet inte helt otippat en snurrande gång. Kan vara något Arjonbete?

Underbart med lite natur!

20120731-201739.jpg
Ett fint propellerbete.

20120731-201821.jpg

20120731-201845.jpg

20120731-201914.jpg
Från verandan.

På vägen till landet körde jag in på en liten skogsväg för att äta macka. Tänkte lite smart att jag skulle vända bilen, och tyckte det var smart o göra det vid en sk. mötesplats. Råkade då köra lite för långt fram och gled ned i diket. Hehe.. Vänster fram hängde i luften litegrann, och eftersom det ösregnade spann hjulen enbart när jag gasade. Tillslut kom jag upp tackvare snedställda hjul och ett jäkla juckande. Slutet gott allting gott!

20120731-202511.jpg
Inte så bra skärpa, men plöjde lite med framdäcken åt någon som kanske vill så ngt spannmål/blommor?!🙂


Leave a Reply

