En dag utan fiske.

Idag skulle jag ut och fiska med en polare, men han klarade inte pressen och fick lämna återbud. Kanske lika bra för då kunde jag städa lite hemma istället. Plockade undan och slängde en massa. Tvättade och städade bilen, och körde fem tvättar. Sen åkte jag och handlade plocksallad på Ica. Blev lite blandat med räkor som bas.

Rätt nöjd med allt jag hunnit med idag. Imorgon ska jag om jag orkar göra en wobbler och köra några fler tvättar samt plocka undan lite mer. Sen blir det en liten fisketur på kvällskvisten skulle jag tro.

Nu är klockan strax efter 02 och bingen kallar. Ligger en skön Madame och väntar på mig i sängen. 🙂

20120725-021755.jpgGod natt gott folk.


Leave a Reply

