På den sista dagen vilade fadern. (ThePikeFather)

Ska snart sova ett par timmar, det är dock fortfarande ljust. Men jag brukar kunna somna närsom. 🙂

Ska upp imorgon och testa nya vatten på egen hand i Gimotrakten. Ska bli mycket skoj. Hade tänkt mig fiske idag också men herr Åska var baske mig inte nådig med vädret. Åskan är väl bland de enda som inte gör det lönt att bege sig ut i båt!?

Fick istället tid att fixa till söndertuggad paddel och limma på en ny paddel på en “ny” McTail”. (sorry om jag tjatar om McTailen men den e så bra med paddel.) 🙂

20120716-213455.jpgLagom pyssel en kväll som denna.

Som sagt, imorgon ska det bli bättre väder. Jag återkommer imorgon med fiskerapport och kanske en “dagens bete”. God natt!

20120716-213626.jpgUtsikterna ser goda ut för morgondagen.


Leave a Reply

