Glad midsommar!

Mitt herrskap, det börjar dra ihop sig för midsommar och allt som hör därtill.

Det är lite oklart hur jag och min familj ska fira, men oavsett om vi stannar hemma eller åker på utflykt så har jag packat ett spö i bilen om man hittar något tillfälle att tjuvfiska*.

Har enbart tagit med en 3730 med jerk och ytbeten och en 3700 med wobblers och skeddrag.

NU till det viktigaste,…. Jag önskar DIG kära läsare en riktigt riktigt fin midsommar och tillönskning om en fin fest och trevligt sällskap!

Väljer också att ta med en liten film som jag tycker beskriver så fint hur vi svenskar trivs och firar våran midsommar. 🙂

På återhörande.

//Klas

 

 

 

 

 

* = För er paragrafryttare så är tjuvfiske i denna text allså inte att förväxla med att fiska olovligen i laglig mening, utan mer som en busig gest när man kanske förväntas att vara social och umgås med nära och kära på självaste midsommarhelgen. Ville bara klargöra det. 🙂


Leave a Reply

