McMio, Svartzonker. (plast) Dagens bete 20/6-12

Då jag fått hem så mycket beten och jag är så sjukt sugen på att komma ut och testa alla nya drag (och andra också såklart) så tänkte jag köra dagens bete med ett som jag inte fiskat med än.

Men om allt stämmer som jag läst och Svartzonker i plast lever upp till alla de handgjorda jag har idag så kommer även denna bli succé.

;

McMio är ett tailbete med lite lättare vikt , denna godbit väger 60gram. Jag satsade på en färg som funkar fint i min sjö och då är papegoj något som gått hett på sistone. (min hemmasjö har väldigt brunt vatten, och gula färger har gått bäst nu på vår/försommar/sommar).

Fiskar beroende på krokval på cirka 0,5-2,0 m´s djup, men med originalkrokar cirka 1m´s djup.


Här kan ni kika på gången på McMio och McMy

Tack vare den låga vikten funkar McMio finfint att fiska med din vanliga haspelutrustning, så länge du inte kör UL då kanske.🙂

Priserna finns från 111:-(med Junirabatten) på Ribatex med fri frakt, Dogger, AttitudeBaits, Sportfiskeprylar osv kör 129:- + frakt. Prisvärt bete helt enkelt.

Återkommer med bilder på levererade fiskar och kvalitén.

McMio finns i 9 olika färger. Heta färger, gäddan och kexchoklad står på tur om McMio levererar.🙂

20120620-233627.jpg
Papegoj McMio. 60 gram glädje.

20120620-233640.jpg
Saknar handsignerad unik signatur, men det här får väl duga. 🙂

20120620-233634.jpg
Het djuuup grön färg.

20120620-233646.jpg
Med risk för att låta som någon heminredare eller nåt… Men tailarna har verkligen en grym lyster. Galet fina!  (Ursäkta mina hundars hår som jag missade satt på tailen.) 🙂

20120620-233651.jpg
Så du känner igen förpackningen i butiken.  Gå och handla en egen du med!

20120620-233723.jpg
Specifikation. Svartzonker och AbuGarcia i symbios.


Leave a Reply

