Fisketattoo! King Carlos Tattoo levererar!

Har “gillat” King Carlos Tattoo på Facebook. Om det var igår eller något liknande tror jag, så kom en bild upp på ett motiv jag gillar skarpt!

Deras tatuerare Calle är skaparen bakom tatueringen. En skicklig sådan, men det verkar hela gänget på KCT vara.

Jag brukar generellt inte vara så förtjust i färglagda tatueringar, men denna var baske mig riktigt riktigt snygg!!

Du som fått tatueringen gjord kan skatta dig lycklig, den här kommer du vara sjukt nöjd med för resten av ditt liv!

In och kika på King Carlos Tattoo´s hemsida.

(Klicka på loggan ovan för att komma till deras hemsida.)

Tack Calle för lånet av bilden.


5 responses to “Fisketattoo! King Carlos Tattoo levererar!

  • Micke

    Calle e grym, dessvärre så har man minst 6 mån väntan pga att han e så uppbokad. Jag har gaddat mig 2 gr av Mia på king Carlos och hon går inte av för hackor heller!
    //m

    • ThePikeFather

      Mmm, det där med tatuerare är svårt. Men mycket av det Mia gjort som jag sett är finklätt också. Men är det väntan på något som en tatuering kan det vara värt att vänta. Jag menar man ska ju ha det några dar. 😀

      • Micke

        Instämmer!
        Har du bokat tid? Isf vad blir det?

      • ThePikeFather

        Jadu Micke,
        Jag har inte bokat, mitt livs beslut. Velat skaffa tatuering sedan jag vart typ 7år. Men har begåvats med psoriasis, därav löper jag risken att få ett färglagt eksem, vilket inte känns så speciellt skoj. MEN, jag funderar på att testa på ngn yta där man löper mindre risk för psoriasis. Har bett en duktig kompis om hjälp med bild. Har varit inne dock på många olika verkstäder och kollat/snackat med tatuerare. En vacker dag så..

      • Micke

        Funderade också ganska länge, typ 27år sen efter 1a gadden som tog 3h så har jag spenderat 16h till med spik i armen:) och fler ska det bli!
        Hoppas du kommer fram till ngt bra och hoppar ner i tattoo träsket!
        Enda tipset är att gör inget litet!

Leave a Reply

