Dagens betesfynd. Denna kunde jag inte låta bli.

Andreas107 på Tradera och FS hade och har just nu ett flertal heta beten till salu på Tradera. Den mannen kan jag verkligen rekommendera, aldrig några strul alls!

Nu ikväll gick en auktion på en Wolfcreek Cub Crank ut. Var tvungen att lägga ett litet bud, och nu är jag stolt ägare till denna i färgen: Regnbåge. Fiskas ner till dryga 1,5 meter och är flytande i sin funktion.

Kanske det bästa budet jag lagt på länge, detta betet kommer bo i min beteslåda. Till er Traderare ute i landet, buda inte emot ZantaKlas på Tradera. 🙂

Betet passar min sjö alldeles utmärkt, med sitt relativt grunda djup kommer den skörda massor med fina gäddmadamer. Det är jag baske mig säker på. Håll utkik efter inlägg kommande!!

Nu är jag glad igen. 🙂


(Försäljningsannonsen från Andreas107).


Leave a Reply

