Mänskligheten är god.. ibland.

Igår var jag inne på Fiskesnack och läste en tråd om Sébiles Magic Swimmer, jag la in ett svar, med en tråd från min blogg. Jag var ju nöjd med betet.

Nu kommer vi till det trevliga.

Användaren HenkeW på Fiskesnack skrev om en större modell med ovan nämnt namn,  som jag inte sett tidigare. Vilket såklart väckte min nyfikenhet.  :)

HenkeW, har jag tidigare hjälp med att komma i kontakt med en Bomber 17J som han och även jag iof uppskattar.

 

Jag slår “grabben” en signal på kvällskvisten, det slutar med att vi pratar i dryga 50 minuter om båtar, beten, fiske och allt möjligt. OCH….

…. att han hjälper mig komma i kontakt med en Sébile Magic Swimmer á 23 jävla centimeter och vikt på 120gram!!!

Det mina läsare, det är när mänskligheten är god, och hjälpsam.

 

HenkeW, tack!   

Nu ska jag packa väskan och ta en tur på sjön. Återkommer om “fiskelyckan” senare ikväll.  Allt gott!


Leave a Reply

