Wolfcreek leverans.

Söder Sportfiske har fått in en galet glad leveras av Wolfcreekbeten.

Det som stör mig dock är att priserna är pimpade med +20-30:- mot att köpa direkt från tillverkaren. SöderSportfiske svarar på frågan varför det är så: – Vi har tittat på vad kollegor i branchen tar samt att det kommer ingå gamakatsukrok stl 3/0.

Jag har full respekt för att de väljer att sälja betena dyrare, för finns efterfrågan och vi kunder kan tänka oss att betala det pris som är satt så varför inte. Men jag förstår inte varför Gamakatsu stl 3/0 ska motivera 20-30kronors påslag när Wolfcreek levereras med Ownerkrokar vad jag vet i alla fall. De duger för mig, eller så får man väl byta om man nu vill det.

Nog om detta, jag tycker det är värt ett besök till butiken på söder/Hornstull i Sthlm bara för att kolla in konstverken. Möjligt att jag köper mig en godbit också trots störande priser.

Antagligen kommer de gå åt som smör i solsken.

Synd att ingen av modellerna kom i GÖS-färgen. Den e grym!

Följande finns att köpa på Söder Sportfiske:
The Wolf i följande färger:

Frösö Shad
Skitmört
Mört
Abborre
Slime Shad
Red Tiger
Regnbåge
Guld Sarv
Papegoja
Old scool Blue Shad

Skinny Wolf i följande färger:

Borre
Red Tiger
Papegoja
Mört
Slime shad

Big Bad Wolf i följande färger:

Borre
Red Tiger
Slime Shad

Skinny Tail i följande färger

Borre
Red Tiger
Papegoja
Mört
Slime shad

Big Bad Wolf Crank (26 cm wobbler) i följande färger:

Frösö Shad
Dretmört
Mört
Borre
Slime Shad
Red Tiger
Regnbåge
Guld Sarv
Papegoja
Old scool Blue Shad

Wolf Tail Shallow i följande färger:

Mört
Borre
Slime Shad
Red Tiger
Guld Sarv
Furusund
Red Tiger Flash
Finmört
Hot Whitefish

 

 

Skitfiske!


Leave a Reply

