Bra gäddpåk och rulle till helt ok pris.

Är man på jakt efter en bra gäddpåk med rulle så tycker jag detta alternativ jag läste om på Fiskesnack idag är grymt.

Prismässigt är det ok. Man kan hitta delarna lösa till bättre priser, men orkar man inte leta löst eller köpa beggat är det ett helt ok pris.

Jag kör själv på motsvarande påk och är mycket nöjd. Använder den primärt för jerk, men slänger så lätta saker som 20 grams atom också vid endel tillfällen.

Har ingen Predatorrulle själv, på mitt Daiwaspö kör jag en RevoToro 51HS.  Har tidigare kört Daiwaspöt med Ambassadeurs JB-rulle, men den sitter idag på mitt reservspö .

Har dock läst mycket gott om Predatorrullen!  Jag borde väl egentligen få betalt som gör massa reklam för olika webshoppar, men har man bra erbjudanden/helt ok erbjudanden så skriver jag om det.  🙂

Dealen återfinns hos: 


Leave a Reply

