Öregrund vs King of Mälaren.

Imorgon arbetar jag sista dagen för denna vecka.

En vän som jag senast såg typ när vi gick i högstadiet, som jag spelade fotboll med som liten grabb har bjudit in till fiske i Öregrund.

Vet inte exakt hur många vi blir, men det blir gäddfiske deluxe. Har sett fram emot denna helg ett bra tag. Kul att träffa människor man inte sett på så länge.  Nu blir det packning av lite gear inför morgondagens avresa så det är klart.

Ikväll ringde även min vän Ivar, och erbjöd en plats i deras team till King of Mälaren nu på lördag. En hedrande förfrågan, som jag tyvärr var tvungen att tacka nej till även om jag verkligen ville vara med iår. Men det får bli till nästa år istället. 🙂

 

 

 

 

 


6 responses to “Öregrund vs King of Mälaren.

Leave a Reply

