Kommer inte på ngn bra titel, men denna hemsida är GULD.

Vi börjar med vilken sida det gäller: Muskie Outdoorsfirst.

En helt fantastisk sida. Jag ska förklara varför…

… när du har trist, Muskie Outdoorsfirst. När du har skoj, Muskie Outdoorsfirst. När du är ledsen, Muskie Outdoorsfirst, när du är nyvaken, Muskie Outdoorsfirst osv. Jag tror ni förstår grejjen.

På denna site finns precis “alla” båtar man någonsin kan tänkas vilja ha och äga. Trist att det är ett sånt jäkla meck att importera bara. Sen är det en massa människor som undrar vad man ska ha endel av dessa båtar till i Sverige. Ej anpassade för kraftig sjö, att båtens fribord är för låga osv. Men hey, drömma får man väl? 🙂

Fotnot: Man kan lätt tro att jag är sponsrad av ovan nämnda firma!? Det är jag inte, har ni fler tips på bra siter så skriv i kommentarsfältet. 🙂

Lite smakbitar:

2005 RANGER 620 VS Fisherman

2004 Alumacraft Navigator 175cs

2005 Princecraft 198 TSP DC

2000 Warrior 1898 DC Eagle

WTB Lund Predator SS 2010

2008 Crestliner 202 WT Tournament Series

2001 Triton 205 Multispecies

Så där fortsätter det. Mäktiga båtar. Inte direkt en sån båt jag har råd med idag, men som sagt, en bra site för drömmare och önsketänkare.  🙂
Men snart blir det båt till mig också. 🙂


Leave a Reply

