Inte min helg..

Allt packat, utrustning, kläder, matsäck, åror. Väl nere vid båten med årets pepp i kroppen efter gårdagens inställda fiske pga vädret så ser jag att ngn redan är ute med “min” båt som jag brukar låna. Samma båt som typ aldrig nyttjas?! Men just idag när abstinensen är som störst så är den såklart borta…. Jag orkar inte!! Hade jag vetat om det här hade jag gått upp tidigare…
Vad ska man göra egentligen för att få fiska lite egentligen?

20120415-101257.jpg

Här låg hon min vackra båt.

20120415-101438.jpg
Lånarna lämnade i alla fall kvar endel av toften och två ölburkar. Det uppskattas?!

Det här blev nog det hittills sämsta inlägget på min blogg, men är så sinnes frustrerad nu. 🙂

Edit: klockan 21:49,
Jag sms:ade “lånaren” imorse och skrev “Messa gärna när du fiskat klart”. Vid 18-tiden kände jag vaffan jag åker ner o kollar iaf, tror ni inte ***skapet var klar men hade skitit i o messa. Så jag fick mig en svinkall och heldöd timme på sjön. Var väldigt fint iaf.

20120415-215250.jpg


4 responses to “Inte min helg..

Leave a Reply

