Dragförvaring, Mängdförvaring beten, del1, ProLogic Ryggsäck.

Tänkte jag skulle visa hur jag förvarar endel av mina drag och beten. Jag börjar med en av mina transportväskor.
Eller tips om vad jag tycker är smart, lite tips och idéer som alla kan dra nytta utav.

Först ut är en ProLogic ryggsäck. Har inte lyckats hitta någon info om denna på nätet. Men den e rejält stor med bra och många förvaringsutrymmen.

20120415-160616.jpg

Här syns topförvaring och på varje sida finns fickor, samt den nätade fickan på “lockläppen”.

20120415-160631.jpg

Här har jag fällt upp “läppen” och huvudförvaringens dragkedjor är synliga.

20120415-160642.jpg

Öppnat upp toplocket. På bilden är det en Plano 3700, samt tre 3730 ipackade. Tror 5stycken 3730 är max för denna väska.

20120415-160653.jpg

Ryggsäck, med vadderade axelremmar och midjelås. Mycket bekväm att bära, även fullpackad. Läs tråden BFT Spinnerbaitförvaring så ser ni hur jag låst fast den med toppen av ryggsäcken. Perfekt!


One response to “Dragförvaring, Mängdförvaring beten, del1, ProLogic Ryggsäck.

Leave a Reply

