BFT Spinnerbaitförvaring

Den här förvaringen nämnde jag i en tidigare tråd från igår som kanske en av de fulaste.🙂 Men bra är den!

BFT Predator Spinnerbait väska, en riktigt bra produkt, ett bra förvaringsalternativ om man har svårt att ha kolla på sina spinnerbaits.

Finns hos de flesta fiskehandlare för dryga 200-lappen, + – någon 20-lapp.

20120415-162321.jpg

Ser ut som en liten resenececär. En relativt ny produkt från BFT, undrar vem som har bestämt färgerna. 🙂

 

20120415-162327.jpg

Här får alla större gäddspinnare/spinnerbaits plats. Vet inte exakt hur många fickor det är, men skulle gissa cirka 15stycken.

20120415-162334.jpg

Manbag!?

20120415-162339.jpg

Såhär fraktar jag dem på min ProLogic ryggsäck. Givetvis uppochner så inte det neonfärgade syns. Jag vet att jag tjatar om fulheten, men kan inte låta bli.  🙂


Leave a Reply

