Alumacraft i Sverige.

Alumacraft i Sverige.

Häromdagen skrev jag om grymma båtar från staterna på min önskelista i bloggen.

Hittade länken på Fiskesnack i tråden “Båtköp för insjö, behöver råd”, ngn som hette rotaxpower tipsade om firman Westgear. Sen att rotaxpower på Fiskesnack heter Tobias Rosén och är styrelseledamot i bolaget kanske inte är helt objektivt, klart han vill att alla ska köra Alumacraft. Hur som, utan o ha någon direkt aning så verkar de som vettiga båtar. Nu verkar båtarna alltså finnas i Sverige. (Det kanske de gjort innan också?)
Fisherman 145 CS visar bilden bild, priset exkl. motor på 89,000:-.
Gå in o kika på http://www.westgear.se om du är sugen, själv får jag leta vidare på Blocket efter något billigare.

Kan ju alltid hoppas på min “lördagsgodispåse” att jag vann ngt idag på Lotto, Bomben, Keno, V75 osv.. Får åka o rätta på tisdag.


Leave a Reply

