Hemmasnideri.

Sprayade gälar och huggpunkter på mina handsnidade jerk o wobblers i veckan, och idag tänkte jag lacka skiten. Använde spraylack, och idiot som man som nybörjare är så använde jag spritpenna för o göra lite ränder på gälarna och som signatur. Sprayfärg anade jag skulle lösa upp endel färg. Men mina drag ser ut som något som en treåring gjort. Hehe.. Jaja, man lär sig så länge man lever.

Jaja, ville bara nämna det. Bilder kommer när lacken torkat och blivit några fler lager. Imorgon blir det städa och påskmiddag.

Förhoppningsvis blir det fiske söndag/måndag om vädret och gudarna vill.  Det ska ju för tusan vara vår nu.   Skitfiske!


Leave a Reply

